Am descoperit la Gwen Jorgensen o rețetă de plăcintă cu fulgi de ovăz și fructe de pădure pe care vreau s-o încerc și eu, pare super gustoasă și numai bună de mâncat la micul dejun înainte de antrenament.

Rețeta

Ingrediente

  • trei curmale confiate (se pot adăuga și mai multe, în funcție de cât de dulce vrei să fie plăcinta);
  • două banane;
  • două ouă;
  • două căni de lapte la alegere (de migdale, de nucă de cocos etc)
  • două căni de fulgi de ovăz;
  • o linguriță de scorțișoară;
  • jumătate de linguriță de sare;
  • o linguriță de bicarbonat de sodiu;
  • două linguri de semințe de chia;
  • 1-2 linguri de unt;
  • două căni de fructe de pădure congelate (se pot adăuga, în funcție de gust, și alte fructe).

Cum se face

Se amestecă în blender laptele, bananele, smochinele, ouăle, până când se formează o lichid compact.

Separat, se amestecă fulgii de ovăz cu scorțișoara, sarea, bicarbonatul și semințele de chia. Peste se toarnă lichidul din blender și se amestecă până se uniformizează.

Fructele congelate se pun într-o tavă unsă în prealabil cu unt, sub forma unui strat uniform. Peste acest strat de fructe congelate se adăugă amestecul de fulgi cu lichidul din blender.

Peste stratul format în tavă se adăugă bucățele de unt.

Compoziția se lasă în jur de 60 de minute, iar mai apoi se introduce la cuptorul preîncălzit la 190 de grade, unde este lăsată aproximativ 45 de minute să se coacă. Se mănâncă proaspătă, cât e caldă, dar eu cred că e bună și rece :).

Comentarii

Comunitate sportivă onlineSusține financiar acest blog!