La începutul lunii iulie mi-am instalat pe smartphone o aplicaţie care îmi contorizează abdomenele, dar care îi şi face un program zilnic (cinci serii).

Am mai scris despre această aplicaţie, însă acum, aproape de sfârşitul lunii, am şi nişte rezultate concrete.

Aplicaţie are mai multe niveluri de pregătire, de la easy la hard – cred că sunt vreo cinci. La începutul fiecărui nivel te pune să faci câte abdomene poţi şi îţi propune un program în funcţie de acest lucru. La prima utilizare, am făcut 50 de abdomene. Mai puteam, dar ajunsesem undeva la 80% din capacitate, n-am vrut să forţez.

După ce am trecut la următorul nivel (destul de repede), am făcut 100 de abdomene dintr-o singură suflare. La nivelul trei am dus 151.

Azi am ajuns la nivelul 4 şi am fost invitat din nou să fac cât de multe abdomene pot. M-am oprit la 271, deşi cred că aş fi reuşit 300, cu puţină străduinţă.

Eu am burtică, nu six packs. Dacă eu pot să fac aproape 300 de abdomene, mă întreb câte pot să ducă sportivii care arată ca Bruce Lee. 500? 1.000 dintr-o lovitură?

Evoluţia mea în aproape o lună de antrenamente.

Comentarii