Global Cycling Network analizează cinci greșeli de bază pe care oricare ciclist le-a făcut în viața sa înainte de un antrenament.

Care sunt:

  • Mănânci prea mult înainte de un antrenament de ciclism. Dacă te antrenezi în timpul zilei, e bine să nu mănânci cu două, trei ore înainte de antrenament. Dacă ieși la prima oră a zilei, e bine totuși să mănânci ceva ușor și să  fie o oră între micul dejun și antrenament.
  • Nu-ți verifici bicicleta. Da, mi s-a întâmplat și mie de atâtea ori. Ar fi bine totuși ca bicicleta să fie verificată, să vezi dacă îi funcționează cum trebuie frânele, dacă lanțul e curat și uns, dacă nu ai vreo pană, dacă nu e înflorit vreun cablu de la schimbătoare.
  • Omiți să-ți satisfaci nevoile fiziologice, mai ales numărul 2! Dacă te apucă, când te apucă, aia e, nu mai ai ce să faci. Ai face bine să găsești repede un tufiș. Nu uita însă să iei la tine un pachet de șervețele, ți-ar putea salva viața! 🙂
  • Nu-ți asculți corpul. Dacă ești obosit și nu ai niciun chef de antrenament, câteodată poate e mai bine să rămâi în casă să te odihnești. Da, unii au plan de antrenament care trebuie neapărat bifat, dar ce rost are să bifezi planul când tu nu ești în stare să stai în șa? Odihna și recuperarea înainte de toate!
  • Nu faci încălzire progresivă. Da, domnule, ce secret teribil, și în ciclism, ca și în atletism, trebuie să faci o încălzire înainte de a te apuca de antrenamentul propriu-zis.

https://youtu.be/VlkdvlYS2hE

Comentarii

Susține acest blog. Donează!Susține acest blog. Donează! Become a Patron!