Decathlon va avea o nouă campanie Trocathlon, adică un târg de articole şi echipamente sportive second hand, în perioada 12 martie – 12 aprilie.

Mecanismul este simplu: Decathlon face pe intermediarul între potențialii vânzători şi cumpărători. Ai un produs de vânzare, vii la Decathlon şi, împreună cu cineva de la ei, stabileşti un preţ. Produsul e dus într-un cort, în care sunt şi alte echipamente second şi, dacă îl cumpără cineva tu primeşti un voucher pe care-l poţi cheltui, fireşte, în magazinele Decathlon.

În ultima zi de Trocathlon toate produsele second care nu s-au vândut sunt reduse cu 20%. Dacă nu se vând pot fi luate înapoi sau donate unei asociaţii caritabile.

Am vândut şi eu anul trecut o pereche de role pentru copii. M-am dus la Decathlon Pallady, am prezentat rolele, a venit un angajat care mi-a pus câteva întrebări şi mi-a propus un preţ, pe care l-am acceptat. Nu mi-a plăcut că nu m-au anunţat când s-au vândut rolele şi a trebuit să aştept sfârşitul perioadei Trocathlon, să merg la magazin şi să întreb eu ce s-a întâmplat cu rolele.

Partea bună este că sunt acceptate articole sportive de la diverși producători, nu doar cele achiziționate din magazinele Decathlon.

Comentarii